wtorek, 23 października 2012

PROGRESsteron - moje wykłady

Miniony weekend miałam bardzo pracowity a rozpoczęłam go już w piątek o 17.00 wykładem na temat Ecofashion - nowy trend w modzie, jego wpływ na design. Wbrew pozorom temat nie jest łatwy pomimo, iż bardzo ostatnio trendy. Temat bardzo złożony, a niestety fachowej literatury brak, więc troszkę miałam utrudnione zadanie. Mam jednak nadzieję, że moi słuchacze byli usatysfakcjonowani. Cały wykład już wkrótce będę mogła udostępnić Wam w formie video. 

Po wykładzie podeszła do mnie pewna Pani i powiedziała: "Teraz już nie będę wstydzić się wchodzić do second handu". W tym momencie poczułam, że misję wykonałam dobrze, aczkolwiek nie chodzi o promocję  lumpeksów ;) 






W sobotę zaś starałam się wyjaśnić o co chodzi z tym blogowaniem. Jak wiadomo blogowanie jest tak samo trendy jak ecofashion, hmm... właściwie to chyba nawet bardziej biorąc pod uwagę ilość zgromadzonych osób. Słuchaczy było mnóstwo i tak samo dużo pytań. Ten wykład udostępnię Wam w formie prezentacji, również już wkrótce :)


 I jak widać wszyscy sumiennie notowali ....



Bardzo dziękuję organizatorkom Progressteron'u za zaproszenie do udziału w tej super imprezie, jak również zaufanie jakim mnie obdarzyły powierzając tak ważne zadania :).

A niedzielne warsztaty opiszę oddzielnie, bo to wymaga oddzielnego postu, ale dziewczyny jedno Wam powiem - byłyście super!!!!

Za zdjęcia bardzo dziękuję Szymonowi - www.szymonbrzoska.com.



 

2 komentarze:

  1. Super! Gratuluję:) To cudowne, że jest tyle osób ciekawych tych tematów. Oby zaowocowało ciekawymi blogami:0
    Dolorez

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za inspirujący wyklad, dzięki któremu powstał mój blog. Sedecznie zapraszam osoby zainteresowane zarządzaniem projektami na www.agilepm0.blospot.com.
    Pozdrawiam,
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń