wtorek, 2 października 2012

Maja Sablewska - podoba mi się!


Będzie to słów kilka na temat linii Exclusive Mohito. 

„ W drugiej połowie września marka Mohito po raz pierwszy wprowadza do swoich salonów  linię Exclusive. Do współpracy przy projekcie, Mohito zaprosiło Maję Sablewską. Efektem wspólnego działania Mai i projektantów marki, jest limitowana kolekcja o bardzo kobiecym, wyrazistym, miejskim charakterze.”  Tak o kolekcji pisze Mohito, czy tak jest faktycznie?


Przyznam się, że bardzo sceptycznie podchodziłam do pomysłu współpracy Mai z Mohito, co sprawiło, iż z jeszcze większą niecierpliwością oczekiwałam efektów tej pracy. A efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Kolekcja spójna, z odrobiną pazura. Ten „pazur” świetnie i z rozmysłem podkreśla seksapil*. Myślę, że każda z nas znajdzie w niej coś dla siebie.








Kolekcja trafia całkowicie w mój gust, a co lepsze Maja Sablewska w sesji jest dla mnie objawieniem. Kobieca, czasami jakby nieobecna, tajemnicza. Backstage sesji jest równie fajny jak sama sesja, dlatego zdecydowałam się go Wam pokazać. 

A kolekcję możecie zobaczyć TUTAJ


*Seksapil – muszę to zrobić, po prostu muszę.
„….
Ja – niektóre kobiety są nieśmiałe i ukrywają swoją prawdziwą naturę. Ukrywają się pod źle dobranymi ubraniami, a dzięki fajnym rzeczom można pokazać odrobinę więcej, pokazać swoją pewność siebie, seksapil…

M – ale to nie prawda. Kobieta seksowna to nie kobieta fajnie ubrana… kobieta seksowna to ta z pięknym uśmiechem, z tym błyskiem w oku. Żadne ubrania tego nie czynią … „

Urywek mojej rozmowy z M. ( mężczyzna) na temat seksapilu i kobiet seksownych J




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz