sobota, 20 października 2012

Czy bloger podoba się kobiecie?


Takie oto niewinne pytanie zadała mi Pani Redaktor z Elle podczas Blog Forum Gdańsk. Hmm… bloger też człowiek więc pewnie i się podoba. Najpierw zaczęłam dywagować ( sama ze sobą, na szczęście bo dość nieskładnie to wyszło). Że no tak, że przecież dlaczego by nie… a może zależy jaki bloger, a może bloger technologiczny to już nie, a bloger – szafiarz, no przecie wiadomo, że tak …

I wiecie co? Doszłam do odkrywczego wniosku ( dla mnie oczywiście), że przecież nikt nie zakłada bloga po to, aby podobać się innym. No może Kominek tym się motywował ;) Jednak, dobry bloger ma grono swoich groupies. Dlaczego? Proste. Pociągają nas ludzie, którzy mają coś do powiedzenia, są interesujący, mają swoje zdanie. To co robimy jest naszym lustrem, pokazuje naszą osobowość. Bloger, tudzież blogerka ma swoją pasję, którą dzieli się z innymi. Bloger manifestuje swoją osobowość na swoim blogu, vlogu itp. Daje się po prostu poznać od tej strony, na której mu zależy w nadziei, że jest to ta lepsza strona.

A tak odnośnie podobania, która reklama bardziej Wam się podoba, bo ja ... biję się z myślami?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz